Общи условия
Общи условия
I. Настоящите общи условия уреждат правилата за ползване на Oнлайн магазин Koalababy, включително и сключването на договор за покупко-продажба с Продавача.
II. „БЕЙБИ КОАЛА БГ“ ЕООД е търговско дружество, регистрирано съгласно действащото българско законодателство и вписано в Търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК: 204946701, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, ул. Димитър Талев 59, ет. 7, ап. 50
„БЕЙБИ КОАЛА БГ“ ЕООД администрира електронния магазин Koalababy, под формата на сайта Koalababy.bg
Можете да се свържете с Koalababy на посочения по-горе адрес, с лично съобщение на фейсбук страницата ни : www.facebook.com/koalababy.bg или на и-мейл адрес admin@koalababy.bg.
III. Настоящите Общи условия обвързват всички Клиенти/Купувачи/Потребители на Платформата.
Всяко използване на Платформата означава, че Вие сте се запознали внимателно с общите условия за използването й и сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
Koalababy си запазва правото да актуализира и изменя Общите условия на Платформата периодично, за да отразява всякакви промени на начина, по който уебсайта функционира и условията или всякакви промени на законовите изискавния. Документът може да се противопостави на Клиентите/Потребителите/Купувачите от момента, в който е публикуван на Платформата. В случай на такава промяна ние ще публикуваме на Платформата изменената версия на Документа, поради което Ви молим периодично да проверявате съдържанието на настоящия Документ. Към всяка сделка през Платформата се прилагат общите условия, които са били в сила към момента на сключването на договора за разстояние между Купувача и Продавача.
Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на Платформата се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или неприложимостта на останалите разпоредби.
IV. ПОРЪЧКИ
1. Поръчки за продуктите, налични в магазина могат да се извършват на адрес: www.koalababy.bg
2. Поръчки могат да се правят 24/7 през цялата година
3. За да обработим една поръчка е необходимо формата за поръчки в онлайн магазина да бъде попълнена коректно и да съдържа необходимата информация.
4. Всяка поръчка ще бъде потвърдена чрез имейл. Ако не получите имейл, означава че поръчката не е била завършена. Моля, в такивa случаи да се свържете с нас по и-мейл, чрез обаждане или с лично съобщение на фейсбук страницата ни: www.facebook.com/koalababy.bg
5. Полученото потвърждение по имейл за приета поръчка означава, че поръчката започва да се обработва и ще бъде изпратена при първа възможност
6. Не е задължително да получите обаждане по телефона за потвърждение на поръчката.
7. Koalababy ще проверява всички съмнителни поръчки. Тези поръчки могат да бъдат отменяни от Koalababy и клиентът ще бъде надлежно уведомен.
8. Време за обработка на поръчки и време и цена за доставка:
8.1. Времето за обработка на една поръчка е от 1 до 3 работни дни от потвърждение на поръчката.
8.2. Времето за доставка на поръчка в рамките на България е до 3 работни дни. Koalababy не носи отговорност ако доставката на поръчката от куриера се забави.
8.3. Преди да потвърди поръчката, клиентът е уведомен за цената на доставката. Цената за доставка до офис на Еконт е 5.5 лева, а до адрес 9 лв, до офис на СПИДИ 4.00лв, а до адрес 6лв. При при доставка със Спиди няма опция за плащане с карта. Крайната цена на поръчката се формира от цената на продукта + цената за доставка.
9. Когато клиентът закупува продукт от магазина на изплащане чрез TBI или друг финансов посредник, куриерската услуга за размяна на договроите в двете посоки се поема от клиентът.
10. Цените в онлайн магазина на Koalababy са посочени в български лева и са крайни с включено ДДС.
Ако поръчаните продукти са грешно ценообразувани поради човешка грешка или грешка на сървъра, поръчката ще бъде отменена и клиентът надлежно информиран за това.
11. Продуктите, които са на промоция не могат да се комбинират с други оферти или купони за отстъпка и не могат да се закупуват на изплащане без оскъпяване. Всички други схеми на разсрочено плащане през посочения в сайта посредник са приложими
12. Ако някои продукти не са налични/са изчерпани и като резултат от това изпълнението на поръчката отнеме повече време, Koalababy ще уведоми клиента. Ако клиентът не се съгласи с удължения срок, той има право да отмени поръчката.
13. Всяка поръчка се придружава от необходимия търговски документ в зависимост от начина на плащане.
14. Плащането на поръчките става чрез наложен платеж или по банкова сметка посочена от Koalababy. Ако клиентът предпочете да плати по банкова сметка, поръчката ще бъде изпратена след като плащането е налично по банковата сметка. В случай, че е с наложен платеж клиентът получава поръчката си от куриера след заплащане.
15. Клиентът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от Магазина в случай, че се откаже от Договора от разстояние и заяви това в срока за отказ, предоставен му от Koalababy. Този срок е четиринадесетдневен и започва да тече от датата на получаването на купения Продукт от Купувача или трето лица, различно от превозвача. Клиентът следва да върне Стоката на адрес: гр. Пловдив, ул. ДИмитър Талев 59, като междувременно уведоми Продавача за това admin@koalababy.bg. Купувачът може да върне Продукта и като попълни електронния формуляр, намиращ се в секция .......„Моят профил“
15.1. След изпращане на уведомлението, клиентът ще получи инструкции по имейл за начина на връщанe на продукта
15.2. Продуктът трябва да бъде върнат в първоначалното си състояние (без следи от употреба, в т.ч. да не бъде пран, носен, ползван, смачкан, гладен, надраскан, нито излаган на неприятни миризми) в оригиналната си опаковка заедно с оригиналната касова бележка и фактура или ако не е била издавана касова бележка само с оригиналната фактура. И продуктът и опаковката, не трябва да бъдат наранени по никакъв начин.
15.3. Стойността на продукта се възстановява в рамките на 14 работни дни от получаване й обратно в Koalababy. Разходите за доставка не се възстановяват. Разходите по куриерската услуга за връщане на поръчка са за сметка на клиента
16. Обявените цени в онлайн магазина на Koalababy не представляват оферта, а са покана към клиента да направи поръчка.
17. Купувачът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:
• при доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Продавача и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
• при доставка на Продукти, изработени по поръчка на Купувача или съобразно неговите индивидуални изисквания;
• при доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
• при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
• при доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
• при всички други случаи, предвидени със закон.
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ
До ………………………
/името на търговеца/
…………………………………………………………………..
/адрес, ЕИК/
С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:
………………………………………………. /описание на продукта/
Стоката е поръчана на ………………….
Стоката е получена на …………………. /посочва се датата на получаване от потребителя/
………………………………………………………………………../Име на потребителя/
гр./с……………………………………………………………. /Адрес на потребителя/
………………. …………………………….
/Дата/ /Подпис на потребителя
V. ГАРАНЦИЯ
18. Продавачът предлага всички Стоки на Платформата с гаранция за съответствие на стоката с Договора в съответствие с действащото законодателство. Изключение правят някои категории стоки, които поради естеството си не могат да имат гаранция.
19. За да бъде разгледано оплакване във връзка с гаранцията трябва да предоставите оригинал на касовата бележка и фактурата, с които е закупен продукта.
2. Гаранцията е 12 или 24 месеца (в зависимост от гранационния срок отбелязан в описанието на продукта на нашия уебсайт) за дефектен продукт (различен от описанието) поръчан от нашия онлайн магазин.
3. Разходите за куриеските услуги по връщането на дефектния продукт са за сметка на клиента.
4. За да се върне дефектен продукт, клиентът трябва да попълни формуляр за връщане на дефектен продукт, който формуляр можете да получите като се свържeте с Kоalababy на admin@koalababy.bg
5. Оплакването ще бъде обследвано и резултатите от него ще бъдат изпратени на клиента в срок от 14 дни от получаване на формуляра попълнен от клиента.
6. Само скрити дефекти ще бъдат приемани
7. Върнат продукт няма да се приема ако дефектът е причинен поради някоя от следните причини:
a. малко отклонение в размер, материя,цвят, малки и разпръснати издутинки по плата
b. носене и скъсване
c. механични дефекти или дефекти причинени от неправилна поддръжка
ПРОМОЦИИ:
1. Когато е в сила промоция за даден продукт за него не могат бъдат ползвани допълнителни остъпки под формата на промо код или други
2. Когато е в сила промоция за даден продукт, той не може да бъде закупен на изплащане бе оскъпяване. Всички други схеми на изплащане са валидни и могат да се ползват.
Настоящите общи условия са съставени съгласно действащото българско законодателство. Евентуалните спорове, възникнали между Koalababy и Kлиенти ще се разрешат по взаимно съгласиe или ако това е невъзможно, споровете ще бъдат решавани пред компетентните български съдилища, без това да нарушава правата на потребителите по смисъла на Закона за защита на потребителите съгласно чл. 18 от Регламент 1215/2012.
Последна редакция: 01.11.2019г.