Общи условия

Koalababy и онлайн магазина на Koalababy са собственост на фирма КОАЛА КОМЕРС ЕООД , гр Пловдив

1. Поръчки за продуктите налични в магазина могат да се извършват на www.koalababy.bg

2. Поръчки могат да се правят 24/7 през цялата година

3. За да обработим една поръчка е необходимо формата за поръчки в онлайн магазина да бъде попълнена коректно и да съдържа необходимата лична информация.

4. Всяка поръчка ще бъде потвърдена чрез имейл. Ако не получите имейл, означава че поръчката не е била завършена. Моля, в такива случаи да се свържете с нас по и-мейл и ли чрез обаждане.

5. Полученото потвърждение по имейл за приета ппоръчк, означава, че поръчката започва да се обработва и ще бъде изпратена при първа възможност

6. Не е задължително да получите обаждане по телефона за потвърждение на поръчката

7. Вече потвърдени поръчки не могат да бъдат отменяни.

8. Koalababy ще проверява всички съмнителни поръчки. Тези поръчки могат да бъдат отменяни от Koalababy и клиентът ще бъде надлежно уведомен.

9. Време за обработка на поръчки и време и цена за доставка:


Времето за обработка на една поръчка е от 1 до 3 дни от потвърждение на поръчката.

Времето за доставка на поръчка в рамките на България е до 3 работни дни. Koalababy не носи отговорност ако доставката на поръчката от куриера се забави.

Преди да потвърди поръчката клиентът е уведомен за цената на доставката. Цената за доставка до офис на Еконт е 5 лева, а до адрес 8лв. Крайната цена на поръчката се формира от цената на продукта + цената за доставка.

7. Цените в онлайн магазина на Koalababy са посочени в български лева и са крайни с включено ДДС.

Ако поръчаните продукти са грешно ценообразувани поради човешка грешка или грешка на сървъра, поръчката ще бъде отменена и клиентът надлежно информиран за това.

8. Ако някои продукти не са налични/са изчерпани и като резултат от това изпълнението на поръчката отнеме повече време, Koalababy ще уведоми клиента. Ако клиентът не се съгласи с удължения срок, той има право да отмени поръчката.

9. Всяка поръчка се придружава от касова бележка и фактура или само фактура в зависимост от начина на плащане.

10. Плащането на поръчките става чрез наложен платеж или по банкова сметка посочена от Koalababy. Ако клиентът предпочете да плати по банкова сметка, поръчката ще бъде изпратена след като плащането е налично по банковата сметка. В случай, че е с наложен платеж клиентът получава поръчката си от куриера след заплащане.

11. Клиентът има правото да върне поръчката или да я замени в срок до 14 дни от дата на получаването на поръчката. 

12. За да се върне проъчка клиентът трябва да се свържи с Koalababy първо (admin@koalababy.bg) , за да ни информира относно намерението си за връщане на стоката. Продуктът трябва да бъде върнат в първоначалното си състояние (без да има следи от употреба) в оригиналната си опаковка заедно с оригиналната касова бележка и фкатура или ако не е била издавана касова бележка само с оригиналната фактура. И продуктът и опаковката, не трябва да бъдат наранени по никакъв начин. Стойността на продукта се възстановява в рамките на 7 дни от получаване й обратно в Koalababy. Разходите за доставка не се възстановяват. Разходите по куриерската услуга за връщане на поръчка са за сметка на клиента.


13. Обявените цени в онлайн магазина на Koalababy не представляват оферта, а са покана към клиента да направи поръчка.


ГАРАНЦИЯ


1. За да бъде разгледано оплакване във връзка с гаранцията трябва да предоставите оригинал на касовата бележка и фактурата, с които е закупен продукта.

2. Гаранцията е 12 месеца за дефектен продукт (различен от описанието) поръчан от нашия онлайн магазин. 

3. Разходите за куриеските услуги по връщането на дефектния продукт са за сметка на клиента.

4. За да се върне дефектен продукт, клиентът трябва да попълни формуляр за връщане на дефектен продукт, който формуляр можете да получите като се свържeте с Kоalababy на admin@koalababy.bg

5. Оплакването ще бъде обследвано и резултатите от него ще бъдат изпратени на клиента в срок от 14 дни от получаване на формуляра попълнен от клиента.

6. Само скрити дефекти ще бъдат приемани

7. Върнат продукт няма да се приема ако дефектът е причинен поради някоя от следните причини:


a. малко отклонение в размер, тъкан,цвят, малки и разпръснати издутинки по плата

b. носене и скъсване

c. механични дефекти или дефекти причинени от неправилна поддръжка


8. Като поръчва при Koalababy клиентът се съгласява с Общите Условия за продажба на Koalababy 

9. Koalababy си запазва правото правото да променя Общите Условия когато и както сметне за необходимо


Последна редакция: 27.05.2018г.